reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kmentová

Zuzana Kmentová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som osobka, žena a holka zaroven. Som omyl prirody. A hlavne som trdlo. Zoznam autorových rubrík:  Leazuzo mne - o čom inomz knihy myslienokSúkromnéNezaradené

reklama

o mne - o čom inom

Depresívne

Zuzana Kmentová

Depresívne

Nikdy neviem čo sem napísať a tak píšem čo ma napadne a keďže moje články sú takým bezmyšlienkovým blúdením v nereálne mojej reálnej mysle a tak minutie cieľa nikdy nie je problém. Ide o to ale aj o tamto na rozhraní sveta za zavretými ocami a toho čo vidím keď tie oči otvorím a prepadnem rannej úzkosti nového dna .

  • 13. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 1
Podivuhodné Myšlienkové Pochody

Zuzana Kmentová

Podivuhodné Myšlienkové Pochody

Občas sa mi zdajú moje problémy mizivé, ale ako už aj ich prívlastok naznačuje týkajú sa bezprostredne mňa. V porovnaní s vojnami, ktoré každý deň nezmyselne ľudia proti sebe vedú, neuvedomujúc si že jediný komu tým ublížia sú oni sami, alebo s výkyvmi počasia, či násilím vzbudzujúcim strach ľudí, v porovnaní s týmto všetkým sú naozaj mizivé. Ale v porovnaní s minisvetom môjho vedomia sú obrovské a stále sa k nim vraciam ..

  • 1. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 286x
  • 0
jeden nikdy nestačí

Zuzana Kmentová

jeden nikdy nestačí

Iba o dvoch ľuďoch ? - vážne ?

  • 7. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 152x
  • 0
O pravítkom urobenej krivej čiare

Zuzana Kmentová

O pravítkom urobenej krivej čiare

Na pravítku označenie armády. Biela ruka. Zelená ceruzka. Rysovanie. Pri prvom pohľade obyčajné. Ibaže s krivými čiarami.

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu