reklama

Mám ich už 5

Vždy to začne otázkou: "čo ak na to nemám ?"Čo ak tá škola je na mňa príliš ? Pred niekoľkými rokmi nikto nečakal že by som šla na výšku, dokonca ani ja nie. S mojou pamäťou a mojim odhodlaním pri väčších problémoch vzdať všetko čo sa vzdať dá to bolo aj vysoko nepravdepodobné že by som sa na to dala. Ale dala som sa nato. S bojovým pokrikom uvidíme pokiaľ to zvládnem. Ale tento semester je skúškové celkom náročné ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

S prvými horúcimi dňami keď slniečko ťahá von a viečka ťažnú únavou prichádza letné skúškové.

študenti sedia nad knihami zavalený hromadou papiera s poznámkami potiaci krv aby uspeli. A ja si užívam ten pocit, že som prešla zápočtami. Nechávam si čas na predýchanie a pozvoľná plánujem skúšky. Moji potiaci sa spolužiaci, čo si odoprú pivo aby sa naučili na pred termíny zatiaľ makajú na svojej kariére na STU. Týždeň voľna. Ja a pred termíny nejdeme dokopy. Nechávam svoj mozog zlenivieť.

Prvý týždeň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po ťažkom víkende v znamení osláv striebra našich hokejistov pondelňajší navráť do reality. V utorok mám mať predsa skúšku z rysovania.

Prvé Fn.

Fn. Niečo ako FX, ale keď sa študent ani na skúšku nedostaví. Nebola som v škole. Neprišla som na skúšku. Áno, bolo to zaujímavé. Oficiálne mi bolo zle. Nevadí je to iba prvá skúška treba sa vzchopiť a plávať ďalej proti prúdu.

Druhé FX.

Elektrika. Myslím si že keby sa na zemi stala katastrofa a mala by som znova vynájsť elektriku žili by sme v jaskyniach a svietili ohňom, aspoň by sme mali rovno aj kúrenie v cene. Prekvapilo ma že som zlyhala na teórii, na príklady som si zabudla kalkulačku a začala som stresovať. Nuš to bola elektrika nič iné by som ani nečakala mám zlý týždeň už to môže byť len lepšie. (Nikdy, naozaj nikdy neverte tomu, že to musí byť už len lepšie !)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Druhý týždeň.

S novým nasadením hurá na skúšky. Utorok tekutiny.

Tretie FX.

Hneď na začiatok teória je dôležitá! Aj keď je zložité sa ju učiť keď nemáte žiadne poznámky. A znova kalkulačka je doma. Veď je to iba prvý pokus. Skúška je od slova skúsiť.

Štvrté FX.

Toto bola chuťovka. Učila som sa. Snažila som sa dosť. Mala by som obviňovať karmu alebo také niečo, ale ako obvykle vinník práve ťuká písmenká do tohto textu. Učila som sa asi 4 hodiny. Odpoveď mojej pamäte na to bola jednoznačná z časti, ktorá mi išla najlepšie 58% iba. Pri treťom FX ma som začínala byť zúfalá po štvrtom dvojdňová apokalypsa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tretí týždeň.

Piate FX.

Predmet, na ktorom závisí či zostanem na škole. Ak ho nespravím vyhodia ma. Učenie. Najprv príklady potom odvodzovanie na zaver teória. Skúšajúci vyhlási, že na to nemám a že všetci čo majú tiež FX by oproti mne mali A. Tak to bolo včera.

Posledné zlyhanie vyvolalo rozsiahle nepokoje doma. Hádky so sploditeľkou a nutkanie doslova vypadnúť z hniezda. Hádky o peniazoch a znova krik. Každý z týchto týždňov mi ponúkal iné povolanie. Prvý bolo predsa byť techničkou, druhý skupovať reality, čo ma veľmi skoro prešlo pretože nemám peniaze. Tretí týždeň, teraz, chcem byť letuškou, budem si len tak poletovať. Podľa môjho kalendára mám ešte 3 týždne. Musím získať 18 kreditov a skúšku z tretieho týždňa. Chýba mi motivácia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neviem či a ani ako to zvládnem ale uvidíme.

Zuzana Kmentová

Zuzana Kmentová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som osobka, žena a holka zaroven. Som omyl prirody. A hlavne som trdlo. Zoznam autorových rubrík:  Leazuzo mne - o čom inomz knihy myslienokSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu