reklama

jeden nikdy nestačí

Iba o dvoch ľuďoch ? - vážne ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veľa ľudí mi vravelo, že raz keď to príde. Zaľúbim sa. A môj svet bude iba o dvoch ľuďoch. O nás dvoch. Nie, nemyslím si to.

V mojom živote som ja. Ja som jeho hlavnou postavou, aj keď občas to tak nevyzerá. Záleží mi na ľuďoch, vždy mi na nich záležalo. Verím, že nikto nie je iba zlý alebo dobrý. Vlastne verím že každý človek je vo svojej podstate krásny a dobrý, aj keď po svojom. Existuje veľmi veľa vierovyznaní, ktoré tvrdia, že cesta je cieľ. Cesta k tomu stať sa tým, kým máme byť.

Neviem, či keby som vedela, čo ma tu čaká by som sa chcela narodiť. Dokonca si ani nepamätám väčšiu časť svojho detstva. A postupne zabúdam aj na to ostatné. Ešte že máme veľa videí z môjho detstva - na 90% z nich som na WC alebo papám, pričom, ako je na nich vidno, sa už v rannom detstve prejavil môj talent jesť celým povrchom tela. Odkedy si pamätám bolo v mojom živote veľa ľudí. Na niektorých mi záležalo viac, na iných menej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý človek v mojom živote bol a je zaujímavý. Je originál. A stojí to za to ho poznať. Naozaj si myslíte že sa nechám o toto pripraviť niekým? Jedným človekom. Ľúbim veľa ľudí vo svojom živote. Pár ľudí si veľmi vážim a aj obdivujem.

Možno to vyzerá ako len obyčajné sklamanie z nejakého vzťahu. Ale nie. Moje vzťahy nie sú síce ako vystrihnuté z červenej knihy, ale sú reálne. A sú moje. Nech už to znamená čokoľvek. Bola som zaľúbená. A skúsim si to znova, tento raz ešte viac bezhlavo a nezodpovedne ako je mi vlastné. Je jedno ako to skončí či už veľkým plačom alebo vydýchnutím ovplyvní ma to. Posunie ma to niekam, nepredvídateľne kam. Priznávam je super, keď na niekom záleží viac ako na ostatných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý je výnimočný ohrozený druh. Priatelia obzvlášť. Pretože hlavne vďaka nim som taká aká som. V mojom živote sa striedajú ľudia nárazovo. Jeden deň neviem, čo skôr a ďalší som sama. V skutočnosti je pár ľudí, na ktorých mi záleží, záležalo a vždy záležať bude viac ako na iných. Je to zaujímavé, alebo ani nie. Ale keď mi raz na niekom záleží, záleží mi na ňom už navždy. Teda skoro navždy. Pokiaľ neurobia niečo s čim sa nevyrovnám, nie mne. Takto sa mi kopia ľudia, na ktorých záleží až zrazu je ich toľko, že až. Občas sa pýtam či ich tam do tohto pomyseľného kruhu dôvery naozaj majú patriť všetci. Či naozaj každý o to miesto stojí. Či to niektorý nezneužívajú, že sa na nich neviem hnevať. Či je niekto z nich kto by sa za mňa postavil tak, ako som ochotná sa ja stavať za nich. V skutočnosti odpoveď nechcem vedieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám v tom chaos. Môj život by sa mohol volať chaos. Mám v tom KHL. :)

Do tohto všetkého má prísť nejaký votrelec a poprehadzovať všetko naruby. Stať sa mojím slnkom. Slnkom, ktorým som ja (pretože v mojom živote sa všetko točí okolo mňa). Mám kvôli nemu opustiť svoj vlastný kruh dôvery. Nie, neverím ž by to ten človek nevyužil. Upravil by si tak ako by ma chcel. Zrazu by ma nechcel, pretože by som to nebola ja. Už by som nebola ochotná kedykoľvek ísť riešiť akýkoľvek problém na požiadanie.

Žijem pre ľudí, nie pre človeka.

Zuzana Kmentová

Zuzana Kmentová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som osobka, žena a holka zaroven. Som omyl prirody. A hlavne som trdlo. Zoznam autorových rubrík:  Leazuzo mne - o čom inomz knihy myslienokSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu